Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Partnerzy

Mariusz Bogucki

Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Pracę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Sejmiku Samorządowym Województwa Opolskiego jako Informatyk i od tego czasu zajmuje się szeroko pojętą informatyzacją regionu w jednostkach samorządu terytorialnego. Realizuje projekty z zakresu społeczeństwa informacyjnego, których celem jest generowanie e-usług dla mieszkańców w celu upowszechniania korzystania z nowoczesnych technologii. Jednocześnie podejmuje działania na rzecz podnoszenia kompetencji cyfrowych. Członek Zespołu Ekspertów ds. Społeczeństwa Informacyjnego przy Związku Województw RP i Rady Programowej ds. Linii Współpracy 2016. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego – Sekcja Informatyków Administracji Publicznej.

Dariusz Cudak

Doświadczony inżynier, prelegent i specjalista IT. Zajmuje się tematyką bezpieczeństwa danych od kilkunastu lat, ze specjalizacją w obszarze kopii zapasowych. Wdrożeniowiec znający od podszewki środowiska IT polskich firm i zakładów produkcyjnych. Uczestnik wielu ogólnopolskich konferencji informatycznych w charakterze prelegenta. Od ponad 10 lat związany z firmą Systemy Informatyczne ITXON.

Szymon Dudek

Od 14 lat związany z branżą IT. W Infonet Projekt SA pełni funkcję Dyrektora Działu Oprogramowania. Kieruje zespołem architektów oraz odpowiada za rozwój oprogramowania ITManager i jego sprzedaż. Strategiczny doradca w zakresie zarządzania infrastrukturą IT, bezpieczeństwa i legalności organizacji. Od lat prowadzi i realizuje projekty dla jednostek służb publicznych. Ukończył Wydział Informatyki na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, kierunek Telekomunikacja. Prywatnie pasjonat dobrej muzyki, motoryzacji, a ostatnio aktywny rowerzysta górski. 

Krystyna Figielska

Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku.

Michał Gomółka

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcji systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Łukasz Grzesiak

Z branżą informatyczną związany od 15 lat, z branżą storage od 11 lat. Od początku kariery w firmie Arrow ECS Sp. z o.o. (wcześniej DNS Polska Sp. z o.o.). W trakcie kariery zawodowej odpowiedzialny od strony handlowej za szereg produktów w tym: Sun Microsystems, HDS, Quantum, Symantec, Vmware. Obecnie w Arrow ECS - dystrybutora NetApp, odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań macierzowych oraz wirtualizacyjnych.

Paweł Huk

Pre-Sales Technical Consultant w HP Inc. Polska, gdzie zajmuje się wspieranie firm partnerskich w wyborze właściwych rozwiązań dla konkretnych projektów, zbieraniu informacji i ocenie potrzeb klientów zarówno biznesowych jak i technicznych, prezentacją rozwiązań i zalet produktów HP oraz dostarczaniem szczegółowej wiedzy technicznej na temat produktów HP.

Piotr Jarosz

Dyrektor Wydziału Informatyki Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce. Wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Od ponad 20 lat jest związany z informatyzacją administracji publicznej – początkowo jako wdrożeniowiec i szkoleniowiec, a następnie jako analityk-projektant systemów do obsługi ewidencji ludności i rejestru wyborców. 

Od 14 lat pracownik jednostek administracji publicznej.
 

Marek Krupa

Certyfikowany trener i konsultant, m.in. technologii firmy Microsoft, od ponad 15 lat profesjonalnie zajmujący się zarządzaniem systemami informatycznymi. Autor publikacji zamieszczanych m.in. na stronach TechNet. Nagrodzony tytułem MVP w kategorii Enterprise Client Management. Posiadacz certyfikatów MCT, MCSE, MCSA oraz MCTS.

Jakub Leszewski

Inżynier wsparcia sprzedaży w Citrix odpowiedzialny za obszar produktów sieciowych.  Wcześniej inżynier wdrożeniowy  specjalizujący się w obszarach systemów i sieci Data Center, wysokiej dostępności, automatyzacji oraz szeroko rozumianego dostarczania oraz bezpieczeństwa aplikacji.

Jacek Litwicki

Pracuje w branży IT od 20 lat, a od 10 lat w Arrow ECS, gdzie odpowiedzialny jest za wsparcie techniczne sprzedaży rozwiązań związanych z szeroko pojętą wirtualizacją, m.in. wirtualizacją serwerów, desktopów i aplikacji oraz wirtualizacją rozwiązań w DataCenter jak NFV (wirtualizacja funkcji sieciowych), SDS/HCI (wirtualizacją pamięci masowych). Prywatnie fan snookera.

Maciej Majchrzak

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od 2005 roku związany z branżą tele-informatyczną. Od ponad roku w firmie Arcus S.A. Oddział Katowice na stanowisku Specjalista ds. Handlowych, w której odpowiada za projekty związane z obniżaniem kosztów wydruku. Po pracy uprawia sport: siłownia, basen, rower. Lubi podróże i dobry film.

Marcin Matuszewski

Starszy Inżynier Pomocy Technicznej. Nie istnieje pytanie o rozwiązania Axence, na które nie znałby odpowiedzi. Z branżą ICT związany od 8 lat, zawsze gotowy podejmować nowe wyzwania natury technicznej i nie tylko. W zarządzaniu infrastrukturą IT interesuje go także aspekt biznesowy, a mianowicie, jak nowoczesne usługi typu helpdesk mogą pomóc optymalizować finanse firm i instytucji. Ekspert Axence w mediach branżowych. Doświadczenie zdobywał w autoryzowanym serwisie rozwiązań Apple, gdzie współpracował zarówno z klientami indywidualnymi, jak i instytucjonalnymi, przeprowadzając również szkolenia biznesowe. Absolwent Wydziału Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Informatyka Stosowana: Modelowanie i Technologie Informacyjne. Największą satysfakcję przynosi mu sprawne rozwiązywanie problemów. Jak sam przyznaje, lubi pomagać innym.
 

Izabela Mrochen

Doktor nauk humanistycznych (filologia angielska Uniwersytet Śląski w Katowicach), magister pedagogiki i psychologii (Uniwersytet Ślaski w Katowicach), certyfikowany trener programu memoQ, certyfikowany ekspert ds. WCAG 2.0. Swoje zainteresowania skupia wokół lokalizacji stron internetowych, narzędzi CAT (Computer Assisted Translation), dostępności treści na stronach www, tworzeniem napisów do filmów oraz spektakli i widowisk multimedialnych z audiodeskrypcją. Od kilku lat członek grupy roboczej ds. zasobów internetu oraz członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych (od sierpnia 2018) przy Ministerstwie Cyfryzacji.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Marek Pietras

Pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Autor stron internetowych z 30-letnim stażem.  Od 6 lat specjalizuje się w tematyce dostępności stron internetowych dla osób niepełnosprawnych i osób starszych. Organizator Joomla User Group Małopolska.

Marcin Stasiaczek

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu Systemów Informacji Przestrzennej. Od początku kariery zawodowej współpracuje z samorządami w obszarze funduszy unijnych i zamówień publicznych. Od ponad 3 lat pracuje w spółce Rekord SI jako specjalista ds. handlowych. Odpowiedzialny m.in. za inicjowanie i koordynowanie projektów dla klientów z sektora publicznego. Wolny czas spędza aktywnie – jeździ na rowerze i chodzi po górach.

Sławomir Szmulik

Absolwent Politechniki Opolskiej. Informatyk związany z administracją publiczną od 2006 roku, a od 2013 roku również ze służbą zdrowia. Od wielu lat prowadzi bloga technologicznego warsztatownia.it.  Od marca 2014 r. felietonista czasopisma „IT w Administracji”. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego i Sekcji Informatyków Administracji Publicznej przy PTI. Promotor i wdrożeniowiec darmowego oraz otwartoźródłowego oprogramowania w jednostkach publicznych i sektorze prywatnym.

Łukasz Świerzewski

Specjalista w zakresie e-administracji i praktycznego wykorzystania Internetu w komunikacji z jednostkami publicznymi. Pracownik Biura Cyfryzacji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, współtwórca i główny administrator Regionalnego Systemu Biuletynów Informacji Publicznej, z którego korzysta obecnie ponad 3000 jednostek publicznych.

Daniel Zapała

Od 1999 roku związany z branżą informatyczną i telekomunikacyjną. Przez ostatnie lata pracował u czołowych firm m.in. Hewlett-Packard oraz ACER gdzie w zespołach techniczno-sprzedażowych był odpowiedzialny za największe instytucje z sektorów Administracji Publicznej. Obecnie, od trzech lat, jako Technical Sales zajmuje się wsparciem sprzedaży w Lenovo PC Business Group koncentrując się na urządzeniach  z rodziny Think (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation).

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.